środa, 15 marca 2017

AVA Hydro Laser – Rewolucja w nawilżaniu

Witajcie!

   
   Dzisiejszy wpis zostanie poświęcony produktom linii Hydro Laser naszej polskiej firmy AVA. Jeżeli macie problem z przesuszoną, odwodnioną skórą, której brakuje jędrności i elastyczności ten wpis jest dla Was. 
Zapraszam do dalszej części materiału :)


AVA Hydro Laser – Rewolucja w nawilżaniu

   Zacznijmy od produktu, który przygotowuje naszą cerę do przyjęcia pielęgnacji i absorpcji składników aktywnych z naszych kosmetyków. Mianowicie chodzi o maskę peelingująco - nawilżając 2 w 1.


AVA Hydro Laser – Rewolucja w nawilżaniu
  
  
Przez praktycznie cały okres zimowy miałam problemy z przesuszającą się skórą twarzy. Peelingi drobnoziarniste których używałam radziły sobie z suchościami słabo, rano po nałożeniu podkładu wszystkie suche skórki były zaznaczone ( zwłaszcza nos, czoło, policzki) wyglądało to mało estetycznie. I tak oto w ręce wpadła mi maska peelingująco - nawilżająca przeznaczona do skóry wrażliwej, suchej i skłonnej do podrażnień. Maskę stosowałam głownie wieczorami po dokładnym demakijażu. Producent zaleca pozostawienie produktu na 15 min., ja pozostawiam ją na całą noc i rano zmywam resztki produktu ciepłą wodą. W składzie maseczki znajduje się m.in. papaina czyli enzym złuszczający martwe komórki naskórka a więc działa oczyszczająco i odświeżająco przez co kolejne kroki naszej pielęgnacji lepiej się wchłaniają. Glinka różowa która łagodzi podrażnienia często towarzyszące skórze suchej ( zwłaszcza w okresie jesienno - zimowym) oraz epidermalny aktywator kwasu hialuronowego, który zapewnia dogłębne nawilżenie naskórka. W składzie również mamy naturalne oleje roślinne, które uzupełniają lipidy cementu komórkowego. 
Testowałam tę maseczkę gdy moja skóra była silnie przesuszona i wiecie co? Byłam w szoku, gdy rano wykonywałam makijaż a moja skóra nie wyglądała jak "przesuszona skorupa" , także serdecznie polecam wszystkim borykającym się z suchą skórą.

AVA Hydro Laser – Rewolucja w nawilżaniu

Serum wypełniające zmarszczki, otóż na wypełnienie zmarszczek nie liczyłam :) Stosowałam go głównie po to, aby odpowiednio nawilżyć i przygotować skórę do makijażu. Stosowałam go rano, na oczyszczoną i stonizowaną skórę twarzy. Bardzo przyjemna, lekko wodnista (ale nie spływająca po dłoniach) konsystencja, szybko się wchłania pozostawiając przyjemnie nawilżoną i gładką skórę. Sama aplikacja jest wygodna, gdyż serum zamknięte mamy w słoiczku z pompką typu air less które osobiście uwielbiam, z tego względu, że nie trzeba palcem "wygrzebywać" produktu przez co nie zabijamy właściwości kosmetyku. 


AVA Hydro Laser – Rewolucja w nawilżaniu

  Kolejnym etapem naszej hydro - pielęgnacji są oczy. Okolice oczu to głównie cienka, pozbawiona podściółki tłuszczowej i gruczołów łojowych powierzchnia, która nie pielęgnowana szybko ulega procesom starzenia a chyba każdy chciałby mieć młode i świeże spojrzenie:) Głęboko nawilżający lotion pod oczy w formie Roll - on idealnie nawilża cienką jak pergamin skórę wokół oczu. Ze względu na aplikator w formie masujących głowic, lotion trzymałam w lodówce i  rano, gdy nasza okolica oczu jest spuchnięta chłodne głowice lotionu pięknie masowały i przy okazji rozprowadzały kosmetyk. Przy okazji działały na mnie rozbudzająco i ożywiająco ze względu na chłodne głowice :) 


AVA Hydro Laser – Rewolucja w nawilżaniu

Lotion w składzie posiada organiczny olej arganowy,  który działa nawilżająco i odżywczo na delikatną skórę wokół oczu. Ekstrakt z chabra bławatka niweluje uczucie zmęczenia oraz minimalizuje opuchliznę powiek. Po zastosowaniu kosmetyku skóra jest nawilżona, napięta, miękka i gładka w dotyku. Lotion szybko się wchłania i jest idealny pod makijaż, gdyż nie roluje się i współgra z korektorem. 


AVA Hydro Laser – Rewolucja w nawilżaniu

Rano, zaraz po tym jak wchłonie się serum o którym wspomniałam wyżej nakładam aktywny krem na dzień z SPF 15. Krem przeznaczony do skóry bardzo suchej, wymagającej intensywnego i długotrwałego nawilżenia. Przyjemna konsystencja, szybko się wchłania pozostawiając skórę gładką i nawilżoną. Również świetny pod makijaż. W składzie mamy Wit.E nazwaną "witaminą młodości" która posiada właściwości przeciwstarzeniowe oraz pełni funkcję naturalnego i skutecznego przeciwutleniacza lipidowych składników kosmetyków. Jest również doskonałym naturalnym konserwantem, który zabezpiecza kosmetyki przed zniszczeniem i rozkładem. W składzie mamy kompleks trzech ekstraktów roślinnych, naturalne oleje które działają regenerująco i przeciwzmarszczkowo pozostawiając skórę odżywioną, elastyczną i przyjemną w dotyku.
Kolejnym plusem jest to, że krem posiada filtr przeciwstarzeniowy, który chroni skórę przed promieniami UV.


AVA Hydro Laser – Rewolucja w nawilżaniu

  Przy wieczornej rutynie, gdy akurat nie stosuję maski peelingująco - nawilżającej ( którą pozostawiam na noc) i po wcześniejszym dokładnym demakijażu i tonizacji skóry (aby przywrócić naturalne pH skórze) nakładam regenerujący krem na noc o przedłużonym działaniu.
Jak wszystko z serii hydro laser krem przeznaczony jest do skóry bardzo suchej, wrażliwej, wymagającej intensywnego nawilżenia. Zawiera kompleks 4 składników aktywnych skutecznie uzupełniających niedobory lipidów, wody oraz kwasu hialuronowego. Ceramidy zawarte w kremie odbudowują warstwę lipidową naskórka, algi morskie, witaminy i naturalne oleje odżywiają i rewitalizują skórę. Bogata formuła idealnie sprawdza się na noc, gdy skóra odpoczywa, jest dodatkowo regenerowana przy tym nie obciążając jej oraz nie zatykając porów. Myślę, że osoby z szarą, suchą i niedotlenioną cerą będą zadowolone z działania tego kremu tak jak ja :) 

Podsumowując seria Hydro - Laser firmy AVA, to świetna pomoc w walce z suchą, cienką, nieprzyjemnie ściągniętą skórą. Jeżeli mieliście podobny problem jak ja, to seria nawilżająca się u Was sprawdzi, zwłaszcza mój wielki faworyt w postaci maski peelingująco - nawilżającej 😍 


AVA Hydro Laser – Rewolucja w nawilżaniu


  W innych wpisach na blogu wspominam również o innych kosmetykach marki AVA, które się u mnie sprawdziły: 


📝 Ava, ECO Linea - rewitalizujący krem pod oczy [klik] 
📝 Ulubieńcu listopada 16' - aktywator młodości - serum z wit.C [klik] 


  Dajcie koniecznie znać czy stosowałyście produkty firmy Ava i jak się u Was sprawdziły??



Dziękuję za poświęcony czas 🙋

Paulalein

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz