czwartek, 23 lutego 2017

IKEA HAUL

Witajcie!

Dzisiaj zapraszam Was na niekosmetyczny post, którego jeszcze nie było na moim blogu, mianowicie haul zakupowy ze sklepu Ikea. Osobiście bardzo lubię czytać takiego typu wpisy, zawsze można coś podpatrzeć i się zainspirować :) 
Zapraszam do dalszej części wpisu.







Ikea haul, zakupy

Podłużna biała osłonka stalowa z bambusowymi stopkami 👉[klik] w cenie 29,99 zł.

Ikea haul, zakupy

 Dodatkowo dokupiłam 3 sztuczne roślinki - trawki, które bardzo dobrze komponują się z osłonką. Koszt roślinek to 12,99 zł/szt. 👉[klik] 


Ikea haul, zakupy

Biały lampion 👉[klik] 19,99 zł.  do którego dokupiłam białą świecę bryłową, ledową 👉[klik] z przyjemnym efektem migoczącego światła, podobnego do prawdziwej świecy. Przepięknie prezentuje się wieczorami i tworzy ciepły, domowy klimat. 


Ikea haul, zakupy

Kolejne, już chyba bardzo znane osłonki doniczkowe 👉[klik] 5,99 zł, wraz ze sztucznymi roślinkami 👉[klik], każda za 15,99zł/szt. 

Ikea haul, zakupy

To już chyba tradycja, że zawsze kupuję świeczki kiedy jestem w Ikea, zwłaszcza bezzapachowe tealights. Za 100 szt. zapłaciłam 11,99 zł 👉[klik], dodatkowo dokupiłam większe świeczuszki waniliowe do lampionów. W opakowaniu mamy 12 szt. za 9.99zł. 

Ikea haul, zakupy

Kolejne świeczki 👌 o wspaniałym zapachu mandarynki, słodkich truskawek i  relaksującego zapachu SPA. 👉[klik] 3,99 zł/szt.

Ikea haul, zakupy

 Kiedy świeca się wypali, szklany pojemniczek można użyć jako świecznik na tealighty.

Ikea haul, zakupy

Od lewej: 
  • szklana podstawka na świecę ze szkła bezbarwnego 👉[klik] 2,99 zł.
  • bryłowa świeca zapachowa, waniliowa, która będzie stała na szklanej podstawce opisanej powyżej. Cena świecy to 9,99 zł 👉[klik]
  • prześliczny, bardzo dziewczęcy świecznik na tealighty 👉[klik] 5,99 zł. 


Ikea haul, zakupy

Kubek, którego wzór tak bardzo mi się spodobał, że musiałam go mieć :) 👉[klik] 9,99zł. 

Ikea haul, zakupy

 Ostatnią rzeczą jest kremowy klosz. Z tego co pamiętam dostępne są trzy rozmiary, mój to 23 cm. 👉[klik] 29,99zł. Podstawa lampki jest ze sklepu Home&You. 

I to już wszystkie rzeczy, które nabyłam w ostatnim czasie w Ikea. Dajcie znać, czy chcelibyście więcej tego typu wpisów na moim blogu :) 

Do usłyszenia! 
P. 💁

🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩

P.S.: Pączusie już zjedzone🍩🍩? Przyznać się ile 😋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz