środa, 8 czerwca 2016

Lirene Vital Code - wygładzający multi olejek

Witajcie! :) 

Jakiś czas temu będąc na zakupach w drogerii Rossmann, szukałam czegoś odżywczego do ciała, z tego względu, że po zimie moja skóra była przesuszona i bez blasku. Po dłuższych poszukiwaniach wpadł mi w oko wygładzający multi olejek z Lirene. Zaciekawiona opisem na opakowaniu postanowiłam zaryzykować i przetestować. 

Lirene Vital Code - wygładzający multi olejek


Opis producenta: 

Wygładzający MULTI olejek doskonale wygładzi i wzmocni skórę, dodając jej energii.

Olejek z arniki
wykazuje silne działanie odżywcze, dzięki czemu przywraca skórze piękny i zdrowy wygląd. Arnika znana jest również ze swoich właściwości wzmacniających naczynka krwionośne skóry.


Olejek migdałowy
dzięki wysokiej zawartości kwasu linolowego (składnika cementu międzykomórkowego skóry), przyspiesza procesy regeneracyjne i wzmacnia lipidową barierę ochronną. Doskonale wygładza i zmiękcza.


Olejek avocado
jest bogaty w witaminy A, E, K i PP, dzięki czemu doskonale odżywia i poprawia kondycję skóry. Olejek jest biozgodny ze składnikami lipidowymi znajdującymi się w skórze, co sprawia, że jest przez nią bardzo dobrze tolerowany.


Olejek sojowy
zawiera ok. 50% kwasu linolowego, odpowiadającego za prawidłowe nawilżenie i ochronę skóry przed utratą wody.


Pojemność - 150 ml 
Cena - 23.99 zł 

Aplikacja olejku jest bardzo wygodna, gdyż buteleczka posiada atomizer, co strasznie cenię w tego typu produktach. Od razu po nałożeniu olejku czuć przepiękny jaśminowy zapach, który utrzymuje się dosyć długo po aplikacji. Kosmetyk łatwo się nakłada, wystarczy niewielka ilość, jest bardzo wydajny. Nie wałkuje się na skórze, szybko się wchłania nie pozostawiając lepkiej, tłustej warstwy. Sprawdził się również do masażu manualnego i bańką chińską. 
Czy olejek jest wygładzający jak obiecuje producent? Otóż ja spektakularnego wygładzenia nie zauważyłam. Po wieczornej aplikacji olejku na ciało, rano nie zauważyłam, aby skóra była zregenerowana,odżywiona i nawilżona.  Myślę, że lepiej srawdzi się przy skórze normalnej. Do skóry suchej ma zbyt delikatne działanie i nie radzi sobie z widocznymi suchościami. 


Lirene Vital Code - wygładzający multi olejek


Miłego dnia! :*

Paulalein 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz