poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Ulubieńcy lipca i sierpnia ❤

Hej! 

Ze względu na to, że w lipcu nie miałam zbyt wiele ulubieńców do pokazania, postanowiłam połączyć z sobą ulubieńców lipca i sierpnia ;) 

Zapraszamy Was z Marysią na post :D


Ulubieńcy lipca i sierpnia



Zacznijmy od kociego balsamu do ust, który ja i Marysia bardzo lubimy :D


Ulubieńcy lipca i sierpnia

1. Balsam do ust o przepięknym truskawkowym zapachu - zapakowany w przepiękne kocie opakowanie, które ucieszy oko każdej kociary. Bardzo ładnie nawilża i pozostawia zdrowy blask na ustach. Dostałam go w prezencie, ale wiem, że był dostępny w Biedronce o różnych zapachach :)


Ulubieńcy lipca i sierpnia


                                                          Marysia też poleca :D


Ulubieńcy lipca i sierpnia



2. Isana Young plasterki przeciw wypryskom - w opakowaniu mamy 36 sztuk malutkich, bezbarwnych plasterków na nieprzyjaciół. Jestem z nich bardzo zadowolona, jest to moje już nie wiem które opakowanie. Świetnie przesusza wypryski, plasterki są praktycznie niewidoczne na twarzy, zdecydowanie warte polecenia.

3. Balea skoncentrowne kapsułki pod oczy z ekstraktem z zielonej herbaty - bardzo dobrze nawilżają okolice oczu, skóra po nich jest gładka, odżywiona i elastyczna. Sam produkt jest przejrzysty i bezwonny. Nie uczula i nie podrażnia okolic oczu. Jeśli macie dostęp do kosmetyków Balea to koniecznie wypróbujcie.

Ulubieńcy lipca i sierpnia

4. Biomak, kwas hialuronowy i kolagen - jest to profesjonalny preparat do mezoterapii i peelingu kawitacyjnego. Stosuję go do sonoforezy, po wtłoczeniu skóra jest o wiele bardziej nawilżona, odżywiona, promienna i delikatna w dotyku. 

Ulubieńcy lipca i sierpnia

5. Bielenda, odmładzające mleczko do ciała - mój ulubieniec bardzo gorących wakacyjnych dni. Napisałam  o nim osobną recenzję, więc zapraszam do jej przeczytania  [ TU ]  :)

Ulubieńcy lipca i sierpnia

6. Ziaja, krem do rąk i stóp - gęsty, głęboko odżywczy krem, doskonale zmiękcza i przywraca skórze gładkość. Ze względu na jego dosyć zbitą i treściwą konsystencje stosuje ten krem na noc. Nanoszę dosyć grubą warstwę kremu na dłonie plus bawełniane rękawiczki a rano skóra jest bardzo dobrze odżywiona i zmiękczona. 

Ulubieńcy lipca i sierpnia

7. Rimmel Wake me up - rozświetlający, lekki podkład, do którego wracam zawsze latem. Myślę, że już większość z Was miała okazję go testować. Makijaż z tym podkładem wygląda lekko, promiennie. Nie przesusza skóry i nie zaznacza suchych skórek na twarzy. Ma całkiem dobre krycie i dobrze rozprowadza się na twarzy. Jeśli go jeszcze nie testowałyście, to musicie to zmienić :)

Ulubieńcy lipca i sierpnia

8. For Your Beauty, silikonowa myjka do twarzy - bardzo fajny gadżet do demakijażu, przyjemnie myje się nią twarz, dodatkowo masuje i mam wrażenie, że z użyciem tej myjki skóra jest dokładniej oczyszczona i w dotyku bardziej gładsza. Myjka dostępna jest w Rossmannie. 


I to byli już wszyscy ulubieńcu minionych miesięcy. Jestem ciekawa, czy używałyście któryś z tych produktów ?  :) 


A na koniec ......

Ulubieńcy lipca i sierpnia

Kontrola jakości ✔ 
Ulubieńcy zostali zaakceptowani :D 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz