sobota, 29 lipca 2017

Ulubieńcy lipca 2017

Cześć!

  Szybkim słowem wstępu zapraszam Was na ulubieńców, których najczęściej używałam w  lipcu  💙


Ulubieńcy lipca 2017




Ulubieńcy lipca 2017

PALMER'S NAWILŻAJĄCY BALSAM DO CIAŁA Z OLEJKIEM KOKOSOWYM 

Po powrocie z wakacji moja skóra potrzebowała czegoś, co intensywnie ją nawilży i zregeneruje. Świetnie w tej roli sprawdził się przepięknie pachnący kokosami balsam od Palmer's. Kosmetyk posiada w sobie naturalne składniki tj. olejek kokosowy i olejek Monoi z płatkami kwiatów Grdenii tahitańskiej, które głęboko nawilżają i zmiękczają naszą skórę, ponadto balsam koi i łagodzi podrażnienia. Formuła jest dosyć treściwa ale szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy na ciele. Dodatkowym plusem jest to, że nie zawiera parabenów, siarczanów, ftalanów, oleju mineralnego i glutenu. Zapach jest genialny, jeżeli lubicie kokosy to zakochacie się😍


Ulubieńcy lipca 2017


BIELENDA, HYDRO BOOSTER JELLY MASK 

Innowacyjna maseczka o przyjemnej żelowej konsystencji, która intensywnie i głęboko nawilża. W składzie maski są m.in. jagody Acai które działają antyoksydacyjnie, bogate są w witaminy A, B, E oraz składniki mineralne. Algi koralowe nawilżają i wygładzają skórę, zapobiegając jej wiotczeniu a woda różana posiada właściwości tonizujące, odżywcze i nawilżające. Już po pierwszym użyciu byłam tą maską zachwycona! Sama aplikacja była bardzo przyjemna to jeszcze działa tak jak producent obiecuje. Maseczka dedykowana jest do każdego rodzaju cery również do wrażliwej. Kupiłam ją w drogerii Rossmann :)


Ulubieńcy lipca 2017



UNDER TWENTY, KREM BB

Na sezon letni szukałam kosmetyku, który zastąpi mi podkład ale przede wszystkim będzie lżejszy i nawilżający. Postanowiłam wypróbować krem bb z Under Twenty. Szczerze mówiąc byłam nastawiona na to, że kosmetyk się u mnie nie sprawdzi, ale pozytywnie się rozczarowałam :) Krem idealnie nadaje się na lato, nawilża i nadaje naturalny wygląd skórze. Co prawda nie mam problemów z cerą więc nie potrzebowałam silnego krycia a ten krem sprawdził się fantastycznie. Delikatnie wyrównuje koloryt skóry i nawilża. Cera po aplikacji wygląda promiennie i świeżo. Jeżeli poszukujecie czego lekkiego to naprawdę Wam polecam. Mój kolor to jasny beż 01. Dostępny w Rossmannie za około 16 zł. 


Ulubieńcy lipca 2017



EOS, krem do rąk 

Świeży zapach, lekka konsystencja która szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej lepkiej warstwy, która latem średnio byłaby przyjemna :) Nawilżenie średnie, więc do mocno przesuszonych dłoni nie sprawdzi się. Oczywiście opakowanie bardzo kobiece i przyjemne dla oka.


Ulubieńcy lipca 2017



AVON, kuleczki korygujące kolor

Nadające bardzo subtelny efekt rozświetlenia. Produktu używam do "zagruntowania" podkładu. Nie zapychają i nie ważą się na podkładzie. Cera wygląda bardzo promiennie i świeżo. Jeśli chodzi o korygowanie koloru to nie zauważyłam żadnej różnicy, ale też nie posiadam żadnych problemów z cerą więc nie ma co korygować.  Latem dla rozświetleni cery są naprawdę fajne. 


Ulubieńcy lipca 2017



SHIKIORIORI TSUBAKI, ESENCJA DO WŁOSÓW

Nawilżająco regenerująca esencja do włosów w formie subtelnej mgiełki z olejkiem Tsubaki, aminokwasami i ceramidami AP przeznaczona do włosów suchych, łamliwych i pozbawionych blasku. Składniki aktywne wchłaniają się głęboko we włosy i chronią przed rozdwajaniem. Mgiełka bardzo subtelnie pachnie, jest lekka i szybka w aplikacji gdyż posiada końcówkę którą szybko kosmetyk możemy rozpylić we włosy. Po aplikacji włosy łatwo się rozczesują, nie plączą ani nie są obciążone. Dostępna w drogerii Rossmann za 49,99 zł. 


Ulubieńcy lipca 2017



DOVE GO FRESH

Nowość firmy Dove - antyperspirant w aerozolu o zapachu gruszki. Świeży, lekki spray nie przesuszający i nie podrażniający skóry pod pachami. Producent obiecuje 48 godzinne działanie, lecz tego nie sprawdzałam :D W krótszym dystansie czasowym sprawdza się naprawdę fajnie :) Antyperspirant nie posiada w składzie alkoholu. Przepięknie pachnie słodką gruszką i szybciutko się wchłania, nie tworzy plam na ubraniach. Również dostępny w Rossmannie.


Lipiec dobiega końca więc czekam na Waszych ulubieńców :) 


2 komentarze:

  1. OO te perełki uwielbiam różno-kolorowe, rewelacyjnie wyrównują koloryt skóry.

    OdpowiedzUsuń
  2. 2x8 sheet metal prices near me - TITanium Arts
    For the more babyliss pro nano titanium straightener realistic or microtouch titanium trim accurate prices, compare black titanium wedding bands our 2x8 sheet metal prices for all parts and guy tang titanium toner models. titanium plate flat iron

    OdpowiedzUsuń