czwartek, 7 lipca 2016

Mini haul: p2, Sally Hansen

Cześć dziewczyny! :)

Dzisiaj szybki haul zakupowy z Hebe. 
Zapraszam! :)


Mini haul: p2, Sally Hansen


 
W drogeriach Hebe dostępne  są szafy firmy p2, oczywiście skusiłam się na trzy produkty do ust: dwie konturówki i pomadkę. 

Mini haul: p2, Sally Hansen

Pomadka p2 Full Shine lipstick w kolorze 080 tell me a tale (niestety upadła mi na podłogę i na szczycie pomadka trochę się uszkodziła) przepiękna pomadka w kolorze brudnego różu, niestety po wielu próbach nie udało mi się uchwycić koloru, na zdjęciu wpada w brąz, w rzeczywistości jest to brudny róż. Konsystencja pomadki jest bardzo przyjemna. Posiada miękką i nawilżającą formułę, świetnie napigmentowana. no i oczywiście bardzo eleganckie i estetyczne opakowanie, które powinno spodobać się każdej kobiecie :)


Mini haul: p2, Sally Hansen


Konturówka p2 Perfect Look lipliner w kolorze 010 nude - wykręcana konturówka w beżowym odcieniu, bardzo dobrze rozprowadza się na ustach, nie jest tępa ani nie przesusza ust. 

Konturówka p2 Perfect Color lipliner w kolorze 130 first lady -  w ciemnym kolorze brudnego różu o wykończeniu matowym. Konturówka posiada również pędzelek do rozcierania.

Mini haul: p2, Sally Hansen


Mini haul: p2, Sally Hansen

Lakiery do paznokci Sally Hansen z serii complete salon manicure w kolorze 360 Plums The Word i 672 Jaded, bardzo lubię lakiery z SH, jestem bardzo ciekawa jak będą prezentować się na paznokciach. Nr. 672 jest to piękny miętowy kolor i nr. 360 brudny śliwkowo - brązowy (sama nie wiem jak dokładnie określić ten kolor:) ), bardzo podobny do konturówki p2 first lady :)

Mini haul: p2, Sally Hansen

Mini haul: p2, Sally Hansen

Mini haul: p2, Sally Hansen


Na koniec złapałam jeszcze gąbeczkę do wklepywania korektora pod oczami. Jest dosyć twarda, mam nadzieję, że po zwilżeniu zrobi się bardziej elastyczna i mięciutka. 

Mini haul: p2, Sally Hansen



I to już wszystkie zakupy z drogerii Hebe. Dajcie znać czy używałyście coś z produktów które kupiłam :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz