wtorek, 30 sierpnia 2016

LIEBSTER BLOG AWARD 2016

  
  Po raz pierwszy otrzymałam nominację do Liebster Blog Award od  A n e c z k i,  za co serdecznie dziękuję :) Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Nominacja jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Należy odpowiedzieć na 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 

Zapraszam :)



LIEBSTER BLOG AWARD 2016


  • Twoje największe marzenie to ... ?
Moim największym marzeniem jest szczęśliwe i spokojne życie u boku najbliższych mi osób :)
  •  Ulubiona potrawa?

Zdecydowanie będzie to sushi. 
  • Co w ludziach cenisz najbardziej?
W ludziach najbardziej cenię bezpośredniość, szczerość, punktualność oraz miłą aparycję.
  • Czym jest dla Ciebie blogowanie?
Uwielbiam kosmetyki i cieszę się, że mogę dzielić się swoją opinią z innymi osobami, właśnie  poprzez blogowanie. Poza tym, jest to miła odskocznia od codziennych obowiązków. 
  • Najbardziej wkurzająca rzecz w blogosferze? 
  1. Osoby, które wklejają jeden i ten sam komentarz z reklamą swojego bloga u każdego. 
  2. Komentarze typu: "super","fajny wpis", "ładne zdjęcie"  - od razu wiem, że taka osoba mojego wpisu nie czytała.
  3. No i wisienka na torcie, pisanie typu:  loffciam, No NiE MoGę OMG :3 c'nie cb, YOLO, SWAG... doprowadza mnie do szału 
  • Co być zrobi/a gdybyś wygrał/a milion?
Zainwestowałabym np. w nieruchomości i pomnażałabym fortunę :D
  • Wymień swoją jedną największą wadę i jedną największą zaletę. 
Jeśli chodzi o wadę, to chyba za bardzo wszystkich się przejmuję, co czasami jest bardzo męczące. A zaleta? hmm ... punktualność, jestem bardzoooo punktualna :)
  • Najzabawniejsza historia jaka przytrafiła Ci się w Twoim życiu?
Niestety nic mi nie przychodzi do głowy... :( Na pewno były takie historie w moim życiu, ale ma problem z pamięcią do dat czy wydarzeń i nic nie mogę sobie przypomnieć. Jak coś mi wpadnie do głowy to uzupełnię to pytanie :)
  • Co uważasz w swoim życiu jako swój  największy sukces, który do tej pory osiągnęłaś?
Myślę, że największy sukces to mój bardzo szczęśliwy i udany związek :)
  • Ulubiona piosenka? I dlaczego akurat ta?
Nie mam ulubionej piosenki, ale uwielbiam twórczość niemieckiego DJ'a  ATB, jego muzyka jest idealna, słucham jej od dzieciństwa i do tej pory nic się nie zmieniło w tej kwestii.
  • Wstaw zdjęcie ze swojego dzieciństwa, chcemy zobaczyć jakim szkrabem byłeś/aś. 
Niestety zdjęcia z dzieciństwa aktualnie nie posiadam, wszystkie albumy są w moim domu rodzinnym oddalonym o 300 km od mojego aktualnego miejsca zamieszkania. 
Ale powiem Wam, że byłam pyzą z fałdkami do ok.3 roku życia haha  :D


                                .... i to wszystkie pytania i odpowiedzi ;)

_______________________________________________________________

A teraz moje pytania do nominowanych blogerów: 
  1. Skąd się wzięła nazwa Twojego bloga? 
  2. Jak rozpoczynasz swój dzień?
  3. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
  4. Pies czy kot? Dlaczego?
  5. Twoja ulubiona potrawa to...?
  6. Jaki jest najlepszy film, jaki do tej pory obejrzałaś/eś?
  7. Co najbardziej denerwuje Cię w ludziach?
  8. Najważniejsze postanowienie na 2016r.? 
  9. Ulubiona marka kosmetyczna? 
  10. Ulubiona książka to...?
  11. Wymień 5 rzeczy, które obowiązkowo znajdują się w Twoim domu?

_______________________________________________________________

Na Liebster Blog Award nominują następujące blogi: 

Miłej zabawy! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz